Nasze marki

Cream

Delikatne tkaniny oraz żywa i odpowiednio skomponowana kolorystyka to główna cecha tej duńskiej marki, powstałej w 2004 roku. Często w ubraniach marki Cream można spotkać połączenie klasyki z nowoczesnością co daje niepowtarzalny efekt. Ciekawe wzory oraz elegancki styl sprawiają, iż odzież tej marki doskonale sprawdzi się przy różnych okazjach.

Kaffe

Duńska marka, należąca do koncernu DK Company, deklarującego dbałość o człowieka i środowisko, promuje skandynawski nowoczesny styl w modzie od 1993 roku. Ponadczasowe stroje inspirowane tradycją, wzbogacane subtelnymi kobiecymi detalami. Jedyne w swoim rodzaju.

Karen by Simonsen

Karen by Simonsen

Marka założona w 2009 roku przez duńską projektantkę mody Karen Simonsen. Najwyższa klasa i modny wygląd. Odważne kolory dla nowoczesnej kobiety. Do tego oczywiście dołączona wysoka jakość wykonania oraz elegancki styl, dzięki czemu każda kobieta wybierająca tę markę będzie czuła się wyjątkowo.

Ichi

Ichi

Powstała w 1999 roku marka modowego koncernu DK Company kojarzona jest z wysoką jakością w przeciętnych cenach. Ponadczasowe i wszechstronne kolekcje muśnięte sezonowymi trendami sprawiają, że odzież tej marki nie traci aktualności.

Fransa

Fransa

Marka istnieje na duńskim roku od 1968 roku, a od 2012 roku należy do DK Company. Odzież tej marki przeznaczona jest dla kobiet, które cenią dobry wygląd jakość oraz podążają za trendami w modzie. Oferuje kolekcje na każdą okazję – od codziennych po te wyjątkowe. Jak definiuje producent: na każdą okazję, dla każdej kobiety.

In Wear

In Wear

Wywodząca się z Kopenhagi z 1969 roku marka powstała dla mieszkanek dużych miast niebojących się mocnego wizerunku. Ciekawość, pewność siebie, optymizm i ambicja – tak określa wartości marki jej producent.

VILA

VILA

Chyba najbardziej znana w Polsce duńska marka odzieżowa, wywodząca się z sieci odzieżowej Bestseller. Adresowana do młodych kobiet, stawia na prostotę i kobiece detale w projektach. Na ryku od 1994 roku.

b.young

b.young

Istniejąca od 1991 roku marka obecna jest w ok. 30 krajach na świecie. Co roku prezentuje 6 kolekcji sezonowych, jak również kolekcję bazową. Odzież kierowana do młodych, świadomych i aktywnych kobiet, które chcą być na bieżąco z modą.